piątek, 23 kwietnia 2010

Mam w nosie ten poje**ny Stardoll !!!!

Po tym jak ci pozbawieni mózgu i innych niezbędnych organów ( np. serca) Admini skrócili PONOWNIE czas bycia superstar nie zmniejszając przy tym ceny już nie mam zamiaru wchodzić na to gó**o!!!!!!!

Poza tym znalazłam nową o wiele lepszą i fajniejszą stronę IMPERIUM STYLU.

Nie trzeba nic kupować abby się swietnie bawić:) grafika jest o wiele lepsza niż na Stardoll a piniądze można zdobywać w grach !!! A WSZYSTKIE UBRANIA SĄ DLA WSZYSTKTICH I NIE MA PODZIAŁÓW .

przy rejestracji można wpisać w pole KOD PROMOCYJNY (OPCJONALNIE) słowo Lady a otzryma sie więcej diamentów :)




JEŚLI KTOŚ CHCE MI POMÓC W GRZE MOŻE PODAĆ MI SWÓJ ADRES MAILOWY A JA GO ZAPROSZĘ DO REJESTRACJI.

4 komentarze:

  1. ale nadal masz bloga z nazwą stardoll , grałam w imperium stylu, to śmieć, wolę stardoll

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też gram w imperium stylu!! i Zgodzę się jest o wiele lepsze!! Moja modelka ma na imie Rosie58
    Zapraszam :):)

    A tak poza tym to stardoll mnie też wkurwia

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie też wkurza stardoll to jest zje***na gra!najgorsza jest gabisia9 jest pozbawiona mózgu bo jest wredna i głupia a wszyscy oh i ah oskarzyła mnie o kradzież stylu ona jest durna i ja też wole imperium stylu jestem Asaqa zapraszam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mi was żal!!!!!! no, tej anonimowej nie!!!!!
    Jak weszłam na tego bloga to znalazłam link na imperium stylu. Weszła, pograłam z 5 min. i stwierdziłam, że to badziewie!!!!!!!!!!!!!! Stardoll jest o niebo (a może nawet kilka) lepsze!!!!!!!!!!!!!!!!!! to was chyba pojebało!!!

    OdpowiedzUsuń